Limgest | LABORAL
15621
page-template-default,page,page-id-15621,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
 

LABORAL

Aquí disposarà del departament de Recursos Humans de la seva empresa: els nostres serveis tenen com a finalitat ajudar a l’empresa a optimitzar al màxim els seus recursos i estan enfocats a la gestió del seu personal des de la contractació a la confecció de nomines, passant per totes les etapes de la vida laboral.

Així mateix, realitzem tot tipus de tràmits davant organismes oficials, tramitacions de prestacions i facilitem la coordinació global entre els aspectes laborals i els fiscals de l’empresa.

Donar suport i seguretat jurídica en l’àmbit laboral, tant a empresaris com a treballadors suposa la nostra prioritat.

Les gestions que podem realitzar entre d’altres:

  • Assessorament i gestió en matèria laboral i de la Seguretat Social.
  • Gestió integra: altes/baixes, confecció nòmines, cotitzacions, …
  • Confecció de models trimestrals, anuals i certificats de retencions.
  • Assistència i representació en procediments judicials i SMAC.
  • Assessorament en conflictes laborals i sancions.
  • Prestacions de tot tipus: capitalització, jubilacions, maternitat i paternitat, …
  • Obtenció de certificats de tot tipus.

 

 

Si tens alguna consulta Fiscal, Laboral o Jurídica, posa’t en contacte amb els nostres assessors.